Re: Dansk tegns�med Mandrake 5.3

ja, jeg ved ikke helt hvorfor, men Mandrake af en elller anden grund
syntes at det var helt vildt smart ændre i scriptet
"/etc/rc.d/rc.sysinit", så at det skulle check om X brugte det samme
tastatur som "console", resultatet er blot at entry'et "XkbLayout  "dk""
i "/etc/X11/XF86Config" bliver ændret til "XkbLayout  """, og derfor
bruger X standard tastaturet "us" i stedet. Jeg kommenterede blot alle
Mandrakes ændringer i "/etc/rc.d/rc.sysinit"