Re: Module net-pf-04 og 05???

<herfra>
Nu ligger landet så sådan, at jeg er gået igang med at rode med diald og
den dør ligeså snart den er bliver startet op (står i
/var/log/messages), netop pga. de manglende moduler....

<og hertil skulle outlook have mærket med ">" men jeg er ikke sikker på at
den gør det :(>

Jeg har også lige siddet og rodet med diald ..

På min var det net-pf-17(af_packet.o)  den ikke kunne finde, men efter jeg
havde lavet en 'alias net-pf-17 af_packet' linie i '/etc/conf.modules'
virkede den(næsten)

Det forholdt sig nemlig sådan at diald fra tid til anden ringede op uden
grund OG at den ikke kunne finde ud at at lægge på igen .. så nu kører jeg
ppp-on og ppp-off igen indtil der kommer en diald der passer til kernel 2.2.

Mvh. Hans Henrik