Re: Sv: Telnet fra RedHat 5.2

Ole Kofoed Hansen wrote:

> Når jeg bruger Reflection fra en Win95 maskine virker det fint
> i forvejen... Jeg ville ikke gerne ødelægge det.

Når jeg logger ind på en anden maskine så har jeg der lavet et lille
tilføjelse i ~.login -scriptet der kigger på min "specielle" term variabel
(xterm-debian), og udfra det sætter TERM til noget fornuftigt.
Hvis VMS er blot lidt fornuftig, så burde noget lignende kunne laves.

Jeg kender ikke "Reflection", men måske det er en udvidet telnet-client ?
med ekstra features. Telnet-protokollen er i øvrigt beskrevet i flere
RFC'ere hvis man vil selv vil programmere lidt, men det burde ikke
være nødvendigt her.

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx