Re: _qmail_eksperthj�, _please_....

Hej

Det er vist mig der ikke forklarer det ordentligt, sorry.....

Min udgående mail, som kommer fra klienterne på det lokale netværk og
går over Exchange-serveren, kommer fint ud til dem de skal ud til. Det
er den indgående mail, som qmail tror den skal levere lokalt, der så
bliver bouncet fordi der ikke er nogen lokale (på relay-maskinen)
mailbox den kan levere til.

Er det en bedre forklaring.....

---Brian Lund <brian@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Det er netop også det Jan Chrillesen svarede på - qmail relayer ikke
som
> standart men ved at følge instrukserne på den URL Jan gav, kan du få
den til
> det.
>
> En anden løsning er også at apply'e et patch (sunsite.auc.dk/qmail/)
der gør
> det muligt at lave en control/ fil indeholdene domains der på relaye
igennem
> dig.

ftp://koobera.math.uic.edu/www/qmail/faq/servers.html#authorized-relay

http://www.gnu.org/philosophy/philosophy.html