RE: Afterstep fejl

On Wed, 24 Feb 1999, Henrik Fjorback wrote:

> Hej!
> Er du mon løbet tør for plads? (Prøv 'df -h')
> Bare en idé - for KDE opfører sig på lignende måde, hvis /home
> er ved at være fyldt...

Det er desværre ikke det der er problemet :-( (har 500M fri)

Det underlige er, at wharf'en afsætter plads til de programmer der ikke
starter - hvis jeg derefter starter dem fra en consol 'hopper' de selv ind
på plads i wharfen!
hmm ...

mvh. Theis

> Mvh.
> Henrik
> --
---
  /|   SAILING (sa'ling) n. 1.The fine art of  | Theis P. Hansen
 / |\  getting wet and becoming ill while      | Bergsøekollegiet v. 2606
/__|_\ slowly going nowhere at great expense.  | 2850 Nærum
 \___/                                         | mailto:theis@xxxxxx