Re: Apache log - opdeling lokal net -Svar

On Thu, 25 Feb 1999, Karsten Bolvig wrote:

> Kan du lokkes til at sende nedenstående "programstump" til undertegnede...

Jeg ved ikke hvilket modul Hans bruger, men jeg bruger ofte mod_perl
<http://perl.apache.org/> og perl modulet Apache::DBILogger til dette. Det
fungerer glimragende. Hvis sitet faar hundredetusinder af hits om dagen og
webserveren har travlt vil det dog ikke vaere optimalt.

En nem loesning der ikke inkludere moduler til apache er at lave et lille
program der laeser fra standardinput og skriver til databasen (evt. som
seperate processor) og bruge det som logger.  ('Customlog "...format..."
"|/path/til/min/logger"')

--
ask bjoern hansen - <http://www.netcetera.dk/~ask/>