Re: Sv: cybercity.suk.st�n

Thomas Gulmark wrote:

> Fidusen med selv at angive IP-adresser *har* jeg forsøgt. Så får jeg en fejlmeddelelse fra pppd, der siger noget i retning af "unknown host"...
Man skal sikkrt ikke angive aaa,bbb,ccc,ddd men nogle cifre i stedet.
> Besides: har jeg slet ikke fattet noget, eller er ifcfg.ppp0 ikke en fil usernet bruger? Eller er det en pppd default kigger i?
Jo det er en fil som netcfg/usernet lave/bruger, derefter genereres
passende filer/opstart til pppd.

Men måske netop problemet er at der anvendes disse 192.168.xx.xx adresser
fra cybercity. Og hvis man selv anvender denne adresse-serie til eget
IP og hjemme/lokalnettet så kan det msåke give kludder med route-tabellen.
Prøv at se på "route -n" før opkobling og efter opkobling, måske man kan
se hvad der sker med route-info.

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2