Re: Begynderproblemer: WordPerfect og lydkort.

On Sun, 28 Feb 1999 21:19:57 +0100, Claus Nielsen <claus@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:
>Hej Sslug
>
>Jeg har lige installeret Red Hat 5.2 samt diverse programmer. Jeg kører
>med AfterStep, og jeg må sige, at jeg er positivt overrasket.
>
>Det hele kører meget godt, lige pånær WordPerfect 8. Jeg installerede
>WP8 inde fra AfterStep, og installationen gik uden problemer, og uden at
>installationsprogrammet brokkede sig på nogen måde.
>
>Efter installation fortalte programmet, at jeg nu kunne starte WP8 ved
>at køre filen xwp i dir'et /home/Claus/WordPerfect/wpbin. Når jeg prøver
>at køre
>programmet får jeg beskeden:

> [...]
Det er fordi det bibliotek som du kører acroread fra ikke er i din path. Det
er en sikkerhedsforanstaltning der skal sørge for at du ved når du kører noget
nyt (læs som ikke er i path). Du skal istedet skrive ./acroread så kører
programmet fint.
<SNIP>

--
Med venlig hilsen