Re: Opgradering af XFree86/grafikkort ptoblem!!

In <7bc43v$odd$1@xxxxxxxxxxxx> "Andreas Burén" <Andreas_Buren@xxxxxxxxxx> writes:

>Er der nogen kan sende mig XFree86 3.3.3, da jeg selv har prøvet at finde
>det på http://www.xfree86.org/, men da jeg er nybegynder, så er deres ftp
>server for indviklet :-) Jeg har nemlig et problem med mit Diamond Viper 550
>kort, med Riva TNT chip!!

Hvilken Linux distribution bruger du (Red Hat, Debian, Suse) ? Jeg ved at
i al fald Red Hat leverer færdig-oversatte udgaver af XFree86 3.3.3.1 som
opdateringer, i rpm-format så det er lige til at installere. Formentlig
gør de andre distributioner noget lignende ...

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the