Re: Sv: cybercity.suk.støn

Thomas Gulmark wrote:

> Det er cybercitys "gamle" NS IP'er. Cybercity opfordrer på en af deres
> supportsider deres kunder til at skifte til 212.242.040.003 +
> 212.242.040.051. I deres installationsvejledning anbefaler de, at man
> selv angiver DNS. Om de så ved hvad de snakker om, er jo et åbent
> spørgsmål ;-|...
>
> Venlig hilsen Thomas

I know :)  Det sjove er at de alligevel dukker op en gang imellem med
Server assigned Name servers ! Iøvrigt virker de jo så fint endnu !
Det kan godt være det er afhængigt af om jeg kører K56 eller V.90 (det
er forskellige dial-in numre). Min beretning gik egentlig på at du
skulle prøve at eksperimentere med dette - prøv f.eks. at låse dit modem
til V.34 ( +MS=11,1,300,33600 i modeminit streng) - jeg tror Cybercity
har problemer (som så mange andre) med hurtigere modem-standarder. Og
den fejl der har drillet mig mest har netop været korrekt log-on, men
"død" TCP/IP....
Jeg har været oppe på at skulle logge ind 8 gange før det virkede - hvad
det så gjorde perfekt derefter uden nogensomhelst ændring i
konfiguration ! Ved disse lejligheder kan jeg se at CC har logget det
rigtige antal log-ons (f.eks. 8) - incl. opkaldsafgift - så
utilfredsheden er helt på min side !
Og CC's support ? Ingen brugbar response - de har selvfølgelig *aldrig*
hørt om den fejl, og i deres ende virker alt korrekt....
Så til sidst - prøv for sammenligningens skyld med en anden ISP også !

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe