Kppp-log??

Hejsan!!

Jag undrar om någon vet hur man gör för att kunna "logga" vilka
parametrar och argument som kppp (Kde's internet-upploggningsprogram)
använder??
För att det ska fungera så måste pppd var installerat, så då borde det
ju använda det (ppppd alltså), eller??

Jag skulle behöva detta eftersom jag inte är så bra på pppd ;) och jag
vet inte hur jag ska koppla upp när man inte använder X, och det vill
jag... (Kunna koppla upp utan att starta X alltså)
Jag använder KDE 1.1 och SuSE 6.0

Tacksam för snabba och inte rent för avancerade svar =)

--
||  Name:      Johan Andersson   |  Icq-Uin:   28572735           ||