Fra: Lasse Wieslander <cf_linux@xxxxxxxxxx>
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Dato: 3. marts 1999 17:19
Emne: Re: [TEKNIK] Cybercity, suk - suk

jeg kan desvære ikke umiddelbart hjælpe med det aktuelle problem men denne sætning

det kan da ikke passe at man skal ud og investere i et abonnement til TeleDK "bare for at prøve"

får mig til at reagere.
Hvis du gerne vil prøve et andet sted en CC, har både mobilox.dk og image.dk abonnementer uden faste omkostninger.
Kun minuttaksten du alligevel betaler  (og den er billigst hos image :-))

/Lasse

Follow ups