Re: UD Re: Ændring af sendmail From header

On Thu, 4 Mar 1999, Allan Nielsen wrote:

> Men jeg fik først lov til at poste på sslug-listen, da den øverste from var
> rettet, inden fik jeg blot at vide at an@xxxxxxxxxxxxxxxxxx ikke var på
> listen, så den må ihvertfald nå frem til modtageren!

Hm - det der staar i "From" linien er vist det som "Return-path" headeren
saettes til. Men Return-Path er det som der overfoeres vha. "MAIL FROM:
<adresse>".

Den, og "From: " maa egentlig godt vaere forskellige? altsaa det kunne
godt vaere du *sender* fra "an@xxxxxxxxxxxxxxxxx" men du er "an@xxxxxxxxx"
- saa burde ezmlml vel bruge det andet for mail?

Proev evt. at slaa masquerade-as til: aendr linien som siger "DM" i
sendmail.cf til "DMdomain.dk" - eller brug MASQUERADE_AS() i din m4 config
fil.

Erwin Andreasen   Herlev, Denmark <erw@xxxxxx>          UNIX System Programmer
<URL:http://www.andreasen.org>              <*>         (not speaking for) DDE