Re: SV: Ideer til mail-løsning i et lille firma

In <FFAD070D86E1D01189F70001FA6A4424023CD4A3@xxxxxxxxxxxx> xso@xxxxxx writes:

>Det lyder som om at Linux ikke er nøvendigt her! Brug Windows NT med
>Exchange, Exchange er hamrende stabilt og har god funktionalitet og
>sikkerhed.  Den løsning som du ønsker bliver opfyldt her, lige på nær Linux
>selvfølgelig :-) Derudover kan du kører HTTP POP3, LDAP osv.

Jeg skulle måske have sagt at en NT baseret løsning IKKE er acceptabel.
Firmaet har en helt klar politik om, at man ikke ønsker at bruge NT
servere til kritiske formål - de er efter vores opfattelse ikke hverken
stabile eller sikre nok. Personligt forstår jeg godt den holdning :-)

Og det skal siges, at vi har en del erfaringer med NT - f.eks. er det
standard OS til vores desktop systemer. Men alle servere kører Linux.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the