Re: Tabeller i GhostScript

Thomas Jensen wrote:

> Jeg løste selv problemet ved at upgradere GhostScript.
>
> HVORFOR bringer Red Hat ikke nogle nyere Program-pakker?
> Så gammelt er RedHat 5.2  da IKKE?
> Jeg er så træt af  RedHat at jeg tror jeg gå over til SUSE 6.0
> Man har hørt så meget godt om den.

Bra val!!
SuSE är bättre än RedHat... (nu blir jag flammad ;-)

Jaja, men du ska tänka på detta:  Skivorna du köper (RedHat) trycks,
sedan så paketeras dom, sedan så går dom ut till återförsäljare som
säljer dom, och detta tar lite tid.
Dom kan inte lägga med ny programvara som inte existerar...

Sedan så kan dom inte ha en version dom kallas RedHat 5.2, som är
extremt uppdaterad och som dom har på sin ftp... Det går inte.
Du kan hämta alla uppgraderingarna istället från deras ftp...

Jag har SuSE 6.0, och där är inte allting heller nytt, där är mycket som
redan är gammalt... (tyvärr, bl.a gnome och kde)
Detta är för att tusentals hackers världen över sitter hela tiden och
förbättrar sina program, vilket inte stora företag som M$ kan göra och
släppa nya versioner hela tiden.
M$ te.x uppdaterar hela tiden sina system internt, sedan så släpper de
det nödvändigaste... =(  Därför kommer uppgraderingar från företag
mycket sällan (dom vill tjäna pengar på gammal teknik...).
När hackers i Linux-världen gör det så släpper dom sina förbättringar
direkt/hela tiden för att andra ska kunna hjälpa till att förbättra det
hela tiden... sådan hjälp vill inte företag ha med koden... (fasst dom
skulle behöva det).

Var glad för att koden uppdateras så ofta istället för at klaga på att
koden/programmen på skivorna (eller ftp-servrarna) är gammal när du ska
installera, var glad att du slipper betala för uppgraderingarna utan
istället bara laddar ner en patch på 500k (max) och patchar din kod,
sedan så kompilerar du bara den.

--
||  Name:      Johan Andersson   |  Icq-Uin:   28572735           ||