Install af gmone 1.0 p�h 5.2 uden problemer ??

Hej sslugere

Jeg har lige installeret gnome 1.0 rpmerne.. dog med brug af --force for
ellers ville den ikke installere nødvendige ting som gtk+-1.2 og lign. da
den mente at bla afterstep dependede på gtk+-1.??

Det undrede mig lidt da jeg læste på www.gnome.org at man bare skulle kunne
skrive 'rpm -Uvh *rpm' i det katalog man dl'ede alle gnome rpmerne..

Jeg regner med at det er gået lidt i fisk for mig da gnome ikke kører særlig
stabilt for at sige det mildt.. det er lidt irriterende at der altid er en
'core' fil i ens homedir .. også fordi halvdelen af gnome miljøet ikke
kommer igang..

Er der nogen der kan sige mig hvordan man gør det rigtigt ?

Mvh. HHJ