RE: Linux internet router for win98 netværk

En tak til Eik og Lasse for hjælpen med forrige problem.

Jeg kan nu fra samtlige pc'ere kører på internettet via PPP på en enkelt dial-up. Det kører endda ret godt.

Nu er næste problem at jeg gerne vil have dynamisk dial-up.

Jeg har læst at det skal være DIALD programmet.
Jeg har hentet version 0.16 og 0.16 patch 5.
Men men men, det er i source form og så skal jeg kompilerer !
Og her går alt galt.

1. Er det korrekt at det er DIALD programmet der skal anvendes ?
2. Findes den kompileret til kernel 2.0.36 som Linux-Mandrake ?
3. Hvorledes kan man kompilerer uden problemer ?

mvh
Allan Olesen

PS: Jeg er faktisk ret imponeret af, at det er mindre end 14 dage siden at Linux blev anskaffet og at det kører så godt - jeg må indrømme at jeg havde en fordom imod Unix software. - hmm Windows NiceTry go home.

Follow ups