Re: Glibc 2.1??

Thomas Jensen <tarj@xxxxxxxxxx> skrev:

> Jeg har selv prøvet at opdatere til glibc2.1 , både  i form af en rpm og ved
> compilering Det virkede ikke, og jeg redede kun systemet med nød og næppe.
> Hvordan gør man? Det kan da ikke være rigtigt at man ikke skal/kan opgradere.
> Det må have noget at gøre med tidpunktet man kører "ldconfig -v" på.

Jeg installerede glibc 2.1 ved at finde en src rpm (fordi jeg ikke
kunne finde en compiled udgave), lave en i386 fra denne (hvilket tog
en hel aften) og så installerede den nybyggede udgave.

Det virkede uden problemer og nu virker de programmer, jeg havde
hentet og som var linket til glibc 2.1 også.

Så det kan lade sig gøre :-). Jeg har ingen anelse om, hvad jeres
problemer skyldes. Den eneste gang jeg har haft problemer i
forbindelse med en libc opgradering var da min partition var for lille
til den nye udgave. Løsningen blev at ofre min swap partition...

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?