Re: Er jeg blevet Hack'et -Svar

Jeg har haft held med bare at kommentere linien ud i /etc/services,
derefter kan man hverken telnet'e til eller fra maskinen.

/hha

>>> H0.Domino."Anders Melchiorsen
<postmaster@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>@UNIBANK_EXT02@UNIBANK" 08-03-99
09.54 >>>
"Hans-Henrik Andresen" <hha@xxxxxx> skrev:

> Hvad mener du med 1. gang ??, Det var en Redhat 5.1 der var kørende
> med ssh, og linien med telnet havde fået en '#' i /etc/services.

Det er ikke for at være pernittengryn, men er det ikke i
/etc/inetd.conf, man skal udkommentere services? Jeg har nemlig selv
lige forsøgt at begrænse mig til ssh for indkommende trafik og vil
derfor være sikker på, at jeg har gjort det ret...

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?

SMTPOriginator: sslug-teknik-return-3866-HANSA=unibank.dk@xxxxxxxx
$MessageStorage: 0