RE: Linux

On mån, 08 mar 1999, you wrote:

>Har jeg forstaaet dig ret, at jeg saa kan finde en WP6.0 frem, og bruge
>stavekontrollen derfra?
>Det er nemlig det eneste "problem" som jeg har med WP8 til Linux, jeg savner
>nemlig den danske stavekontrol.
>Ved du hvilken fil jeg skal tage? eller hvis du evt. gider, saa lige maile den
>mail fra Corel til mig ogsaa.

Filerna heter .lex och .ths. De som hänger med WP8 till Linux heter wpus.lex
och wpus.ths ligger i $WPDIR/shlib10. Vad filerna i wp6 till windows heter har
jag tyvärr ingen aning om. :-(

Om du har svensk stavningskontroll, kanske du vill dela med dig ??

--

/Jocke

ICQ uin: 3939304

***     Linux..... The choice of a thinking generation     *****