IBM Bootmanager!

Hey Simon

Tak for hjælpen!!

Jeg er tæt på at have styr på dyret!
Min primære HD indeholder nu partitioner med Win95, NTS, NTW og Linux. Jeg bruger IBM's Bootmanager (fra PQmagic) til at vælge min aktive partition.

Mit eneste problem er at jeg kun kan starte Linux ved boot fra diskette. IBM's bootmanager kommer med meddelsen "Selected partition is not formatted", sansynligvis fordi den ikke kan tyde Linux.

Har du eller andre et tip til hvordan man installerer LILO på sin egen partition, så IBM's bootmanager kan få fat i den ??

Eller er der en anden måde at omgå problemet ?

Mvh
Dennis Larsen

Follow ups