Re: Sv: Linux mod nt

prøv "smbclient -L <netbiosnavnet på din server>" det skulle gerne give
en liste over tilgængelige shares.

/Dennis

On 10-03-99 at 17:05 Robert Jochimsen wrote:

>Jeg har installeret smb pakken, og kan godt finde smbclient, men jeg kan
ikke få den til at virke. Den bliver ved med at komme op med options
listen lige meget hvad jeg skriver. Jeg har ikke smbmount liggende på min
maskine, ligger den i en anden pakke end samba pakken ????

>MVH
>
>Robert

FTP-lignende