Install RH 5,2

Hej Teknik

Jeg prøver at installere Red Hat 5,2 men hver gang jeg svarer at
instalatinen skal være fra lokal
CD-rom "låser" computeren. Det ligner næsten  Windows ;-)  I
"rulleteksten" ligefør jeg når så
langt kan jeg se at den har fundet det rigtige CD-rom drev, Pioneer 24X
& Pentium
Jeg har OS/2 bootmaneger, en tom uformateret 500 MB partion, c-drev med
windows 95,
d-drev med diverse programmer og e-drev med diverse filer, ialt 2,1 GB.
Jeg har prøvet at skrive "linux hdb=cd-rom" som jeg
Det var få oplynsninger men jeg ved ikke hvad du evt. vil vide
Jeg er total nybegynder med Linux.
Jeg læste desværre først om d. 9. marts aftenen før

Jann Ole Karlsen
jannole@xxxxxxxxxxx