ÆNDRINGER HOS GET2NET - WAS: get2net and Linux

Hej alle

Jeg har tidligere skrevet et indlæg om dtte til listen. Get2net ændrer
tilsyneladende deres login til ren PAP login. Dvs. slet jeres gamle ppp
interface med div. scripts, opret et nyt og anvend PAP login - det virker.
Det er langsommere om at skabe forbindelse (hvorfor ved jeg ikke??), men
det fungerer.

>Jeg har siden begyndelsen anvendt get2net med RedHat Linux.
>I begyndelsen med anvendelse af dip; men siden RedHat 5.2 med usernet
>programmet.
>
>Alt har virket upaaklageligt indtil for 2 dage siden.
>Forbindelsen oprettes med ppp; men den nedlaaegges oejeblikkeligt
>igen med beskeden: Modem hangup (i foelge log filen messages).

mvh./Best regards
Juri

  Juri Jensen
  LS Systems - Linux Server Solutions
  Macintosh/Linux installation & administration
  Member of the worlds largest Linux User Group: SSLUG (www.sslug.dk)
  email: juri_j@xxxxxxxxxx/lsys@xxxxxxxxxxxx
  "Open Source: It's all about making software that doesn't suck!!"

                 		   --- Eric Raymond