RE: NT credentials gennem en PPP linie?

Hovsa... Jeg glemte faktisk en meget vigtig detalje... Nemligt at der
imellem Linux serveren og NT-serveren faktisk er en 3Com AccessBuilder
2000, som ikke køre Radius eller noget som helst, så derfor validere jeg
mig ikke op imod domænet når jeg bruger min PPP forbindelse, men en
ganske almindelig konto på AccessBuilderen...
Tegningen ser derfor sådan her ud istedet for:

          Internet               PPP               Lille
         (arbejdet)            forbind.        hjemmenet
|  NT &  |__| Access  |/\/\/\/\/\/\/\| Linux  |__|    NT     |
|  Exch. |    | Build 2k |              |  GW   |   | Workst. |

Mvh
  Michael