Samba tilslutning fra win95 ?

Hej Alle
Jeg forsøger iøjeblikket at få et lille undervisningsnetværk, med dualboot
(Linux og Win95) maskiner, til at fungere. I nettet er een Linux maskine,
der skal fungere som print- og filserver, hvorfor jeg har installeret
Samba på den. Problemet er nu at på to tilsyneladende ens win95 maskiner (
EnablePlainTextPassword er sat på begge ) kan jeg
kun tilslutte til Linux maskinen fra den ene ! Den anden siger "Der er
ikke adgang til \\LinuxServer. Du har ikke tilladelse til at få adgang til
ressourcen". Nogen ideer til hvad der kan være galt ?

MVH
       Anders Haaning

Follow ups