Backup af filsystem SCSI, CDROM

Hej

Jeg har et ret stort problem. Jeg kan ikke få mit tapedrev til at spille
under RedHat 5.2. Det virker perfekt i min VMS maskine og dukker også op
som en TLZ07 (scsi 0, channel 0, id5, lun 0) under boot, men vil ikke lave
andet end at spytte båndet ud igen. Lidt sysparams : K6/333, 128MB ram, to
IDE diske og en AHA2940UW controller hvor der ikke sidder andet på end
tapedrevet og en CD-burner  på. Begge busser er termineret korrekt.

Nogen gode forslag? Jeg har kigget efter noget software til CD brænding -
det kunne være et alternativ til backup, men har ikke fundet noget (har nu
heller ikke haft megen tid). Al hjælp er meget velkommen.

Mens jeg er her: Er der nogen der kender noget til gode programmer til GUI
testing? Det må gerne koste penge - blot ikke for mange.

pft, Per

Per Eegehauge			mailto:phce@xxxxxxxx
Arnestedet 17			mail2:phe@xxxxxx
DK-2720 Vanloese