Re: [TEKNIK] Download cache program

Hello Kim,

onsdag, 10. marts 1999, you wrote:

KS> JEg ved at TeleDK benytter sig af "wget" som er en del af de fleste
KS> Linux distributioner. Der er så bare lavet et script til at aktivere
KS> programmet så det henter en fil fra et eller andet sted.
KS> De programmer den henter lægger den så på et sted der er åbent for
KS> brugere udefra(internet surfere) og så har du en cache.
Desvære er det ikke helt let lige at lave når man er ny mht. til
shellscript og C er en by i rusland.. Jeg kan sagtens smide data'ne
fra en homepage ind i en MySQL database i(php), men hvordan man laver et
program der kan hente informatiorner ud er en anden sag.

KS> Hvis så filen skal slettes dagligt/ugentligt så laver men et script der
KS> finder alle filer aldre end en f.eks. en uge, og så sletter man dem.
Ok. Det ville bare være rart hvis der var nogen der allerede havde
lavet det.. Men hvis der ikke er det bliver det mit næste projekt..
:-)

Best regards,
 Simon