Re: [TEKNIK] YES! - Forsættelsen ...

On Sat, 13 Mar 1999 sune@xxxxxxxxxxx wrote:

> Ja, og begge sider lyver........
>
> Microsoft: "Kunderne er tilfredse med vores produkter". HOST HOST!!
>
> Linux: "Linux er ligeså nem at installere som Windows". HOST HOST!!

Uden at vi skal starte en lang diskussion - for nogen af os er Linux
væsentlig nemmere at installere end Windows - på den samme hardware.

X kan være vanskelig at sætte op på spritny hardware - men linux er piece
of cake.

Jeg har een gang skullet installere Windows NT på noget "lidt sjovt"
hardware fra Siemens Nixdorf. (Maskinen kørte SCO Unix før jeg skulle
installere NT på den.) I surhed høvlede jeg en RH4.2 CD i, og den
installerede på 12 minutter.

Den kører stadig Linux.

Mads

--