Cybercity-forbindelse

OK, OK

Jeg er helt helt ny med Linux (Unix i det hele taget) og vil gerne vide, hvad der indtil nu er fundet ud af m.h.t. forbindelse til cybercity, da jeg ved der er problemer (og heller ikke er koblet på endnu).

Som newbie forstår jeg faktisk ikke helt de tidligere beskeder om emnet og ville være meget meget meget taknemmelig, hvis en rar person kan forklare mig det (næsten) punkt for punkt.
Altså.

1.Hvad er det eksakte problem med cc (Hvis der er et sådant)
2.Hvor er det, der skal ændres noget.

Jeg venter spændt på svar, da jeg glæder mig afsindigt til at blive uafhængig af windows.

Venligst

Ditte Rose

Follow ups