Linux + Windows

Hej !

Måske kan nogen hjælpe mig ?

Jeg har lige installeret Linux RedHat 5.2 på en ny ekstra harddisk, fordi jeg er nybegynder og ikke ved, hvordan det skal gøres på den oprindelige harddisk med Windows98.
Inden installationen af Linux har jeg ændret konfigurationen, således at den nye harddisk med Linux blev den primære harddisk (hda1) og den med Windows blev en slave (hdb1)
Installationen af Linux blev tilsyneladende vellykket og jeg er rigtig glad at se Linux i funktion.
Men jeg ved ikke, hvordan jeg vender tilbage til Winwows. Når jeg genstarter så booter computeren den primære harddisk med Linux.
For at skrive dette e-mail blev jeg nødt til at fjerne stikket til den primære disk, så den sekundære blev bootet.
Hvordan skifter man i Linux til en anden drev ?

Med venlig hilsen

Michael Zytnik

Follow ups