Re: Tilf�n harddisk mere ?

Det  har jeg også, men når jeg vil mounte disken enten manuelt eller
under boot, får jeg følgende fejl : ' mount: wrong fs type, bad option, bad
superblock on /dev/sdb,
or to meny mounted file systems' ?
fdisk viser
/dev/sdb1    1    555    4458006    83    Linux native

i fstab har jeg :
/dev/sdb1    /home/data    ext2    defaults    0    0

/home/data eksistere

Mvh. Thomas Petersen