Sv: Grafik mm p�ompaq 5640 + FP700

>PS.
>prøv at begrænse linielængden til ca. 68-72 tegn, dette gøres lettest
>ved at sætte linielængenden et passende sted i mail/newsreader.
>
>mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido
2:236/15.2

PPS
Det har der været snak om før. Jeg fandt den i Outlook 4 (DK ver) under:
Funktioner,Indstillinger,Afsendelse,"Formater ved afs. af (begge
typer)", "almindelig tekst",[Indstillinger],[o Uuencode], [antal i
tekstfelt]
så det er helt ligetil og indlysende og meget brugervenligt at sætte op
;-)
Jeg har ændret min mailers indstilling af hensyn til jer andre, men det
betyder nu ikke at jeg har ændret min indstilling til spørgsmålet om
WordWrap hos modtageren:))
mvh
E. Sjørlund

Follow ups