Re: RH 5.2 og kerne 2.2.3 problemer

John B. Jacobsen wrote in message ...
Jeg har installeret mandrake kerne 2.2.3 (hentet fra sunsite.uio.no).

Jeg har bikset en del med systemet og på et tidspunkt
begyndte jeg at få nedenstående fejlmeddelelser:

Can't load dictionnary file
/usr/lib/linuxconf/help.da/linuxconf-msg-1.12r5.da (No such file or
directory)
Switching to english
Can't load dictionnary file /usr/lib/linuxconf/help.da/redhat-msg-1.12r5.da
(No such file or directory)
Switching to english
Can't load dictionnary file
/usr/lib/linuxconf/help.da/treemenu-msg-1.12r5.da
(No such file or directory)
Switching to english

Er der nogen der ved. hvordan man retter denne fejl ?

Prøv at se i filen /etc/conf.linuxconf (eller noget i den retning) der kan
du rette lastlang fra da til eng, det skulle gøre det.

Henrik