Re: HOWTO start menu

Jeg har selv prøvet i WindowMaker, der har en grafisk "WindowMaker
Preferences Utility" hvor man i "Applications Menu Definition" kan oprette
nye startknapper på startmenuen.
Jeg ved dog ikke rigtigt om jeg kan anbefale dig dette, da jeg selv bl.a.
har prøvet at miste alt under "Applications-Programs" men om det var mig der
var en klovn eller om "WindowMaker Preferences Utility V. 0.6" er lidt
ustabil ved jeg ikke.........øhh..nej, jeg ønsker heller ikke at vide det.
Men det er altså en mulighed.
--
Venlig hilsen Jakob Købler