Re: Vedr.: Re: [TEKNIK] Ny harddisk

"Jakob Rohde" <jakob@xxxxxxxx> wrote:

> tak for dit informative svar! Men skal det være Seagate, Maxtor,
> Quantum, 5400 rpm, 7200 rpm, eller - sagt med andre ord - er der
> nogen mærker der er bedre end andre mht. Linux, er det ok at bruge
> de hurtigste osv.

IBM skulle være en ganske udmærket harddisk, ikke mindst er den
støjsvag. Jeg har da heller ikke haft noget at udsætte på den jeg
købte for en måneds tid siden.

Jeg mener at det med rpm er lidt overvurderet; jeg købte 5400 for at
få mindst mulig støj.

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?