Re: Driver til ne2k isa

> Hvilket modul skal modprobe's, hvis jeg skal have understøttelse for isa
> ne2k under redhat 5.2? I /lib/modules/preferred/net er det 'ne.o', der
> ligner mest, men det giver ikke meget resultat. Det kan også være at det
> ikke er nødvendigt, men mine netkort bliver ikke fundet under boot, så
> er det vel derfor?

Hvad mener du med "ikke meget resultat"?

Det _er_ ne.o du skal have installeret, men modulet kan ikke selv finde
IRQ og I/O-adresse på kortet, så det skal du selv angive:

modprobe ne io=0x300 irq=2
(udskift selvfølgelig io og irq-tallene med dem som netkortet er sat op
til)

/Jesper

"Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it"
(c) unknown       - Go Linux! http://www.linux.org/