Installationsfest i K�avn - hj� til installation

Jeg har ikke selv mod til at prøve at installere redhat 5.2 (som jeg har på
cd-rom),men føler jeg vil gøre det sammen med en som ved noget om det. Jeg ved det
er meget at spørge om  -  men er der en der vil  have besøg af mig (og min
computer) en aften og installere Linux i fredelig sameksistens med Windows´95.

Eller hvis dette er for meget at bede om - hvornår der den næste installationsfest
i København???

mvh

Helge Børven