Re: Prob. med PS/2 mouse

Okay. Jeg checkede lige mine log filer /var/log/messages og fandt så ud af den
faktisk havde fundet en ps/2 pointing device, og at driver var installeret.

Jeg kunne så forestille mig at det eventuelt kunne være linket til X, som
fortalte at jeg skal kigge på tty0 for mus istedet på ps/2 porten?

Samtidig med et, så installerede jeg kerne 2.2.0, og det gik findt første gang,
men derefter havde jeg problemer med at mounte mine drev. Så tænke jeg, at så
ville jeg prøve at omkonfigurer kernen igen, og derefter gik det totalt galt.
Linux booten kunne ikke finde de nødvendige filer.

Så her til morgen geninstalllerede jeg en ny linux.

Tak for sin hjælp Mogens..

Med venlig hilsen

Kim Moberg
moberg@xxxxxxxxxxxxx