Re: "Aiee.. Killing interrupt handler" --> hvad går der galt ?

Mads wrote:
> Jeg har nu forsøgt at installere både en Redhat 5.1, 5.2 og en Caldera
> distribution uden held på en pc. Hver gang alle pakker lægges ned på disken,
> afbrydes processen pludseligt med et "Aiee... Killing interrupt handler", så
> går lortet i stå, med en masse tekst på en sort skærm (enkelte gange en rød
> skærm). Hvad går der galt ?
Hardware-problem med næsten 100% sandsynlighed. Det betyder ikke at din
hardware ikke virker, blot at kernen ikke kan bruge den ordentlig. Skift
til nyeste kerne og optimer efter dit system. Hvis det stadig opstår så
prøv at fjerne noget af din hardware indtil du ikke kan mere (start fx.
med netkort). Det kan være du på den måde kan lokalisere problemet. Det
kan dog være svært at finde ud af ...
Jeg har samme problem med en raid-controller med en dertilhørende
betadriver.

Jeg håber du kan finde fejlen ;-)
Sven Esbjerg