SB Live!, Tekstbehandler, Linux p�86'er.

Hej med Jer!

Jeg her lige tre - uafhængige - spørgsmål.

1) Jeg har set i mail-arkivet, at der ikke er en driver til SB Live! kortet, men
der var udelukkende tale om (forholdsvis) gamle mails, så jeg ville gerne
lige høre, om der er nogen, der ved om der er kommet en driver, og hvor
jeg i så fald kan hente den.

2) Hvilken tekstbehandler kan man få billigt/gratis til Linux, som
understøtter mere avancerede funktioner (dansk, engelsk og fransk
stavekontrol, engelskt og fransk grammatik kontrol, formeltegning, ret
udvidet layout funktioner - stort set de funktioner jeg kan få med M$
office, dog med færre fejl;-). Jeg har ikke mod/tid til at gå i gang med TeX
lige med det samme, og vil helst have en WYSIWYG tekstbehandler, som
gerne skal kunne udskrive på HP DeskJeg 850C.

3) Hvor kan jeg hente en gammel Redhat (så jeg kan installere 5.2 på en
386'er med kun 4 mb RAM)? Jeg mener ikke at jeg lige med det samme
har mod på at lave en kerne på en disk selv, og så kopiere pakkerne
mamuelt - jeg vil *meget* gerne kunne installere over net (intet CD-drev i
den pågældende maskine).
Det vil da ikke være helt forkert at antage at jeg vil kunne bruge en så lille
maskine til simpel server (til kun to maskiner - for at lære at sætte en Linux
server op, så den kan bruges fra både Linux og Windoze)

På forhånd mange tak.

Michael Westergaard

Get free e-mail and a permanent address at http://www.netaddress.com/?N=1

Follow ups