Re: Fejl ved installation af kerne v. 2.2.3

Det jeg vil tro der sker det er at mkinitrd vil lægge aic7xxx.o
(/lib/modules/2.2.3/net) i image filen. Og den kan åbenbart ikke finde den.
Har du huske at kompilere aic7xxx som modul?? Jeg vil tro at der i
/etc/lilo.conf står et eller andet med at aic7xxx skal lægges ved i image
filen.

Jesper

"Peter Enger" <pie@xxxxxxxxxxxxx> on 22-03-99 10:14:41

Please respond to sslug-teknik@xxxxxxxx