SV: 3Com 589C og SuSE Linux

Hej Jens

Jeg har prøvet det, og det drillede.
Da jeg så gik tilbage til RF5.2 kunne den heller ikke ;-(
Men lidt manuel konfigurering med Linux Network Adm Guide i den anden hånd
fik den til at køre net.

Jeg slutter deraf, at det kan SuSE også, da driveren er til stede. 3c_5.._cs
hedder den vistnok. Så jeg tror fuldt og fast på, at det kun er et
konfigureringsspørgsmål.

Det var fornylig, og jeg kom ikke videre med SuSE, da der var andre opgaver.

Pt har jeg et problem omkring isdn med et Diva Pro pc-card, så hvis du har
noget erfa her kunne vi udveksle.

mvh
Niels Muller Larsen
@ventures, Århus Købmandsskole