Re: spørgsmål

On Tue, 23 Mar 1999, CHR AA wrote:

> Hej kære Linux brugere,jeg har nogle spørgsmål og hvis i ville svare på
> dem vil jeg blive meget glad
> 1) jeg vil gerne have Linux kunne i sende det til mig?
> 2) kan jeg godt være medlem selvom jeg bor i Århus?

Du kan vist da sagtens være medlem af SSLUG, selv om du bor i Århus,
men der er faktisk en århusianks brugergruppe på
http://aalug.linux.dk/
De holder iøvrigt møde i morgen, kan jeg se på deres hjemmeside.

Der vil du muligvis kunne låne en CD af nogen.

Såvidt jeg ved er du også velkommen i SSLUG, men en af fordelene ved en
brugergruppe skulle jo også gerne være noget med nærhed, og så er din
deltagelse i aalug måske "mere værd", hvis du forstår.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
---