From: E. Sjørlund [mailto:es@xxxxxxxxxx]
Sent: Thursday, March 25, 1999 12:10 PM
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Sv: [TEKNIK] ISDN Router

>Nej det skal bare vaere saadan at jeg selv bestemmer hvor/hvem der skal
>kaldes optil..
>
>Ikke noget med at det skal gemmes i routeren..
>

>Med venlig hilsen / Regards
>
>Allan Madsen

Det giver ikke meget mening for mig. En router er en forbindelse mellem
to netværk, derfor ved du jo altid hvilket IP nummer, der passer til
hvilket tlf. nummer.
Eftersom du indsætter brugernavn og password i konfigurationen, er der
login og password på routeren, så andre ikke kan komme til fadet.
Vil du bruge routeren som modem? Det skulle kunne lade sig gøre at køre
et analogt modem ind i en af de analoge porte på routeren, og den vej
komme til at køre over ISDN-nummeret, men jeg har nu aldrig fundet det
interessant at prøve det efter.
Du bør nok overveje igen, om det i virkeligheden er en router du skal
have, eller om du var bedre tjent med et ISDN-modem, f.eks. Lasat 1280,
som også har en analog bagdør.
mvh
E. Sjørlund

Follow ups