RE: ISDN Router

hej

> Jeg har/får en isdn forbindelse hjem til, det firma jeg er ansat i
> betaler, selv samme firma har nogle isdn boxe til at staa i firmaet, disse boxe vil
> jeg gerne kunne koble opimod. Disse boxe sidder bag en firewall og tillader ikke
> saerlig meget.
> Saa derfor vil jeg gerne kunne finde en andes isp og koble op imod
> ham/hun/den eller det via samme router.

jeg har samme setup, som du nævner her (betalende firma bag firewall = kedelig internet adgang).
Så jeg har købt en zyxel prestige 100 isdn-router, og konfigureret den til, at den skal ringe op til mit arbejde, når jeg skal have forbindelse til firma'ets server/netværk og alt andet ip-trafik går til min ISP(tele-dummark)!

mvh/Carsten Nissen
systemadministrator

          _            Carsten Nissen
        )/___              Tlf. : 74181818
      __/(___)#####c           Mobil: 20444449
     / /\\|| \ /  \          Fax  : 74181819
     \__/ ---- \__/~~~~~   Email:cn@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Digitaly
enhanced