Et lille 2.2.x problem

Efter at jeg har installeret kerne 2.2.0->4 har jeg lagt mærke til nogle
fejl meddelser når linux (RH5.2) booter.
Den  siger bla. "modprobe net-pf-5 : module not found", og også et eller
andet med nls... ,jeg kan  ikke huske helt
precist hvad den  siger,da jeg ikke kan finde det i loggen
(/var/log/messages).
Hvad kan det skyldes? er det Redhat der laver nogle ting som kun kører
på 2.0.x eller hvad?

PS hvor ligger der ellers logfiler på en redhat? jeg kan kun finde
/var/log/messages, og den lister så vidt jeg kan se
kun beskeder fra kernen og services? men ikke fra initscriptene (kan det
passe?)

    på forhånd tak!
        -Jacob Kolding

Follow ups