Problemer med Samba print

Hej SSLUG'er

Jeg er ked af at bringe emnet op, men hverken mail arkivet eller diverse howto's har hjulpet specielt meget.

Mit nuværende problem er at jeg forsøget at printe fra en Win-Maskine til en Linux Server med en Laserjet4 printer installeret (Kører Postscript)
(Forøvrigt endnu engang tak til SSLUG for hjælpen med at få denne printer korrekt koblet op mod Linux Boxen.)
Mit problem opstår så snart jeg printer i Win ... Den sætter en fejl og tager derefter "printeren" offline.
Jeg ved ikke om det er et probl. med min smb.conf eller med mine Win maskiner.

Uddrag af smb.conf
---
[global]
<snip>
  load printers = yes
  printcap name = /etc/printcap
  printing = bsd
<snip>
[printers]
  comment = All Printers
  security = none
  path = /var/spool/lpd/lp
  browseable = no
  printable = yes
  public = yes
  writable = yes
  create mode = 0700

[ljet]
  security = none
  path = /var/spool/lpd/lp
  printer name = lp
  writable = yes
  public = yes
  printable = yes
  print command = cp %s /tmp/tmp.print
---
Jeg skulle mene at dette er efter lærebogen, men jeg tager jo som oftest grueligt fejl ;-)
ER der nogen erfaringer med dette (Og evt. med win98 fejlen ... øeh fejlen - Win98) :)

Hilsen

/Morten

Follow ups