Re: httpd apache Nytt problem!

oh!...det var vist mig der ikke læste spørgsmålet rigtigt....sorry.

For at restriktere brugerne fra at bevæge sig uden for deres eget
home-bibliotek, skal du lave lidt ekstra opsætning på ftp-serveren. Jeg
mener du skal ind og kigge på f.eks. /etc/ftp.users ftp.groups ftp.access
osv. de styrer hvem der må hvad og hvor meget....
Du kan evt. se efter andre ftp-servere end standard-redhat.

/Dennis