Re: Kernel.

On Wed, 31 Mar 1999 18:32:00 +0200 (CEST), Frank Damgaard
<frda@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

>Ser ud til at være ok.
>
>Det næste er at teste Bios parametre og prøve  "fdisk -l"
>Er der problemer med LBA opsætning / gammel bios eller forkerte
>jumpere i slave/master ?

Jeg har prøvet med en w98 bootdisk at køre FIDISK -I, men får
meldingen, at det ikke er en korrekt kommando ??.

Der skulle ikke være LBA problemer. Gammel BIOS. Tjah det er muligt,
jeg ved det ikke. Det er et ASUS HX97, som ASUS siger, de ikke har
lavet, Det er fra April 97. Der er ingen jumpere  til slave/master
såvidt jeg kan se.

* Erik Jakobsen high_level@xxxxxxxxxxx      *